Aktualności

Nie rezygnuj z treningów!

Udostępnij 2020-03-19
Gdański Ośrodek Sportu odwołał zaplanowane na najbliższe tygodnie imprezy, w tym zajęcia z cyklu Aktywuj się w Gdańsku. To jednak nie powód, by rezygnować z indywidualnych treningów. Sprawdź, jak zrobić to mądrze i odpowiedzialnie.

Gimnastyka dla seniora

Zajęcia prowadzi Łukasz Marszałkowski. Zachęca do tego, by ćwiczenia wykonywać w domu, ale tylko pod warunkiem, jeśli je pamiętamy. Jeśli nie wiemy, jak je wykonywać, lepiej tego nie robić. Warto nie zapominać o prawidłowej technice i oddechu, a także o tym, że aktywność fizyczna znacznie poprawia samopoczucie i pomaga w codziennych czynnościach.

Zumba i Zumba Gold

Zajęcia prowadzi Anna Cegłowska. Zajęcia dla wszystkich chętnych są prowadzone codzienne w formie „live’ów” poprzez grupę na Facebooku „Z-Live”. W południe prowadzone są zajęcia taneczne dla dzieci, wieczorami zajęcia dla dorosłych takie jak Zumba, Zumba Gold, STRONG By Zumba, Latino, Reggaeton. Trenerka podkreśla, że takie zajęcia to także świetna forma profilaktyki, bo każdy trening poprawia naszą wydolność i odporność.

Joga

Zajęcia prowadzą instruktorki z Akademii Redukcji Stresu. Joga działa uspokajająco i wyciszająco. Osoby, które na zajęcia chodzą już jakiś czas na pewno bez problemu poradzą sobie z codziennymi ćwiczeniami, tym bardziej że do wyboru jest kilka metod uprawiania jogi. Wystarczy trochę wolnego miejsca i karimata.


Wybierzcie więc odpowiednią dla siebie formę i… powodzenia w Waszych treningach!